İŞMER, otomasyonlu ya da otomasyonsuz, tüm tesis ve binalara, göreceli minimum maliyetle sağlanabilecek en kaliteli teknik işletim, bakım ve onarım hizmetleri vermektedir.

Vizyoner bir yönetim yaklaşımı ışığında tesis yönetim ve işletim hizmetleri sunan İŞMER, uzman ve tecrübeli insan kaynağıyla, fark yaratan iş süreçlerine katkı sağlamaktadır.

İŞMER'in ana faaliyet alanı olan tesis yönetimi hizmetleri; hizmet sunulan binaların fatura yönetimi, temizlik, güvenlik, peyzaj, teknik bakım ve onarımını kapsayan hizmetler bütününü kapsamaktadır. Ofislerin ısı ve nem miktarı, hatta karbondioksit partikül sayısını izleyerek maksimum konfor ve üst düzeyde güvenlik sağlayan 'Akıllı Bina' teknolojilerinin yönetilmesi konusunda oldukça yoğun bilgi birikimine sahip olan İŞMER, otomasyonlu ya da otomasyonsuz, tüm tesis ve binalara, göreceli minimum maliyetle sağlanabilecek en kaliteli teknik işletim, bakım ve onarım hizmetleri vermektedir.

İş Kuleleri ve TUTOM Tesis Yönetim Hizmetlerinin Vermiş Olduğu Köklü Deneyim

İŞMER; ileri bina teknolojisine ve otomasyon sistemine sahip olan İş Kuleleri ve TUTOM'da, teknik kadrolarının uzmanlık seviyesine yükselttikleri bilgi ve deneyimi, 20 mühendis, 200 tekniker, teknisyen ile diğer kurum ve tesislerin de kullanımına sunmaktadır.

Bu kapsamda verilen destek ve hizmetler aşağıda yer almaktadır:

  • Bina Teknik İşletimi, Bakım ve Onarım Hizmetleri
    • Mekanik ve Otomasyon Sistemleri İşletimi
    • Kuvvetli Akım Sistemleri İşletimi
    • Zayıf Akım Sistemleri İşletimi
    • Işık, Ses ve Görüntü Sistemleri
  • Güvenlik Hizmeti
  • Temizlik ve Peyzaj Hizmeti
  • Bilgisayarlı Bakım ve Yönetim Sistemi (CMMS)
  • Taahhüt Hizmetleri
  • Enerji Yönetimi
  • Satınalma Yönetimi
  • Yardım Masası
  • AVM İşletimi
  • Otopark İşletimi
  • Oditoryum İşletimi

Yardım Masası

Sorunların çözümü için görevlendirilmiş konusunun uzmanları ile kısa sürede çözüme ulaşılmaktadır. Yardım Masası'na gelen tüm talep ve istek (telefon, e-mail) kayıtları CMMS programına işlenmekte ve ilgili ekipler tarafından talep noktasına ulaştırılmaktadır. Gelen taleplerin tutulması, raporlanması, tekrarlanan sorunlar hakkında önleyici önlemler alınması ya da kullanıcıların bilgilendirilmesi de Yardım Masası uzmanları tarafından yapılmaktadır.